Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2013 18:27 - Те славеха Бойко 3 - Да бъдеш гербер не е лесно
Автор: alexs Категория: Политика   
Прочетен: 6183 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Парчето „Гербер“ на чалгаджийката Соня Иванова стана хит само за два дни в интернет и мнозина провидяха в него химн на ГЕРБ като задмина Веско Маринов.
„Да бъдеш ГЕРБер не е лесно” направи от кандидат-звездата Соня Иванова свръх популярна. Соня още с първия си хит произведе химн за управляващата партия. С един удар доби истинска слава и натика любимеца на ГЕРБ – Веско Маринов, в кьошето.  



image



 "Направихме песента по моя инициатива. Харесвам цветята, любимото цвете ми е гербер. Дали е случайност или вдъхновение от партия ГЕРБ ще си премълча. Не отричам, че харесвам и подкрепям политиката на ГЕРБ", споделя лаконично Соня.

Според слуховете Соня Иванова е една от жените, забелязвана често да посещава дома на родния премиер. Той дори бил инвестирал в нейната музикална кариера, но с едно условие - да му посвети песен, не само на него, но и на цялата партия ГЕРБ, твърди пиарът на HI MUSIC Ангел Дончев, цитиран от сайтът petel.bg. "Завършила съм музикалното училище в град Пловдив със специалност поп и джаз пеене
Оказва се, че Соня Иванова е поредното откритие на Милко Калайджиев, който се слави с нюха си за нови таланти. "Аз се познавам с Милко. Пяла съм с него няколко пъти по участия и той реши да изпрати няколко записа, мои лични песни на г-н Димитров. След това получих обаждане от г-н Димитров. Бях много изненадана. След това се срещнах с него и така станаха нещата", сподели дебютантката след излизането на първата й песен. Тя участва и в конкурса за избор на българската песен в "Евровизия 2012" със свое авторско парче, но не успя да се класира за финала.
     
            *      *     *    *
Иван Тенев. Известният като агент Тенев поет заявил преди няколко месеца, че ще съди Соня Иванова, защото си позволила да подмени най-нагло текста му.

Преди време тя отишла при него и му казала, че много обича цветята и иска да напише песен за тях. Тенев дал текста, в който се казва:
"Да бъдеш цвете, никак не е лесно. Поникваш... и внезапно разцъфтяваш.
А после трябва да се бориш честно...Със зноя...Със студа...Да не избягаш!...
След това обаче с изумление чул песента, където думата цвете била заменена с гербер. "Няма да допусна начинаещи певици да си правят пиар на мой гръб, текстът е регистриран като мой в Агенцията за авторско право и ще я съдя", ядоса се Тенев.

Той нямал нищо против ГЕРБ, но не искал името му да се свързва с определени партии, тъй като досега не го е правил и се е опазил от това.
Тенев недоумява с каква смелост младата певица най-нагло е подменила думи от текста му и изобщо наясно ли е, че има закон за авторското право.


 Да бъдеш цвете никак не е лесно,
поникваш и внезапно разцъфтяваш,
а после трябва да се бориш честно
със зноя, със студа, да не избягаш.

Така и герберът във тон пастелен
след битка неуморна цвят разтваря.
Преборил се със бури, с вятър леден,
на всички красотата си раздава.

(пр.)
Да бъдеш цвете не е лесно,
да даваш обич не е лесно,
поникваш и внезапно разцъфтяваш.
Да бъдеш гербер не е лесно,
да имаш вяра не е лесно,
поникваш и отново разцъфтяваш.

Да бъдеш гербер никак не е лесно.

Не искам сухи вейки, голи клони,
а гербер жив, надмогнал снеговете
да ми напомня, че през всичките сезони
по пътя не са страшни ветровете.

Да бъдеш гербер никак не е лесно,
поникваш и отново разцъфтяваш.
Така минават пролет, лято, есен,
но затова животът продължава.




Фен на Бойко Борисов от Русе го нарисува на колата си

image


Русенецът Спиро Янкулов преобрази опела си в чест на премиера Бойко Борисов. Като заклет негов фен, той е поръчал да изрисуват лика на Борисов върху капака на автомобила си.

Спиро Янкулов разказва, че харесва лидера на ГЕРБ още от времето, когато е бил състезател по карате, още повече, че самият Спиро е бивш футболист. Според русенеца и като премиер Борисов си върши добре работата и затова решил да изрази по този нестандартен начин отношението си. Със задачата да изрисува премиера бил натоварен русенският художник Илиян Илиев, който се занимава с графичен дизайн и рисува с аерограф. Илиян е познат сред рокерите, на които прави тунинги по моторите и каските.

"Заедно стигнахме до консенсус как да изглежда Бойко Борисов. Това е една от най-редовните му пози, замислен, с кръстосани ръце. Най-трудно ми беше да направя такъв голям портрет, защото в университета сме рисували по-малки, но се получи", казва Илиян Илиев. Творбата е завършена за три дни, като авторът е работил със специални лакове.



 
 Ето какво е казал С. Янкулов пред някои медии


Господин Янкулов, искали са ви колата за абитуриентските балове?

Да, да, да, душицо, да.

А вие защо не я предоставихте?

Защо трябва да си давам автомобила? Това е все едно някой да поиска нещо атрактивно и ти да му го даваш. Ама пък ако не бях семеен, щях да си дам автомобила.

Как ви дойде идеята да изрисувате премиера на предния капак?

На мен идеята ми дойде много отдавна, обаче не можах да си намеря подходящия художник. Имах един художник, който замина в чужбина. Момчето тук не успя да се реализира и в последствие като си слагах колони в автомобила, срещнах един случаен телефон. Оказа се, че е някакъв художник, който е завършил консерваторията. И като му казах да нарисува господин премиера, той ми вика “Абе, ти нормален ли си?”. И аз му викам: “Да, нормален съм. Ти пари вземаш ли?”. Той вика “Да”. А аз му казах:”Щом вземаш пари, значи ще ми го нарисуваш”.

Гласувате ли за ГЕРБ?

Никогаш не съм гласувал за ГЕРБ. В живота си, за 43 години съм гласувал два пъти. 90-та година военните ме накараха и гласувах за Жельо Желев, и във времето понеже сестра ми си е голям фен на Бойко Борисов и господин Пламен Нунев и тя им помогна много за нашия град Русе...

Какво ще направите вече като станете член на ГЕРБ?

Още не съм станал член на партията. Ама имам желание и затова съм си подал документите. Чакам да ме одобрят, а после ще видим.

Кой се свърза с вас от партията?

Господин Пламен Нунев. Вчера бяхме с него на официална визита. Снимахме се с моя автомобил. Той се възхищаваше на колата.

А отклик от Бойко Борисов някакъв имате ли?

Да, господин Нунев ми предаде, че премиерът искал да се види с мен, и аз чакам.

Смятате ли, че можете да помогнете с нещо на Русе например, като влезете в ГЕРБ?

Аз съм голям фен и симпатизант на русенци и сега така като стана с колата имам много приятели в Русе и все си мисля, че ще мога да помогна с нещо на партията.

С какво може да помогнете с колата?

Нека времето да покаже. Ама аз си прибирам колата, не я карам много, пазя си я. Има хора, които не обичат господин Борисов. И затова си я пазя.

Случвало ли ви се е да ви освиркат или да ви направят нещо на колата, тези които не обичат Борисов?

Досега съм нямал никакви проблеми. А иначе случки много. Оня ден един господин щеше да се блъсне в капака ми. Друг господин скочи от спирката, за да снима капака. Заради него намалих да не блъсна човека, заради едната снимка. Оня ден на магистралата за Велико Търново ме спряха едно семейство. Казаха ми “Чухме за вас по телевизора, искаме да снимаме колата” - дадох им, какво да правя.

От КАТ как се отнасят към вас като сте с лика на Борисов на капака?

Моя бизнес е до КАТ в Русе. И нямам проблеми с тях по тая причина.

Когато излизате извън Русе?

Аааа, не. Последно като ходих до Турция на КПП-то се възхитиха на премиера турските капепейци.

Направихте ли забележка на художника, който според вас е завършил консерваторията, защото Бойко Борисов е с по-малко пръсти?

Това е моя атракция. Не можем да направим оригинала. Като направим оригинала става опасно. Не може така.

Какво харесвате в Бойко Борисов и какво не?

Няма черта, която да не харесвам на премиера. Той е много готин мъж. А колата и рисунката ми е перфектна.

Смятате ли, че управлява добре, или не?

Много добре си управлява човекът. Във всяко стадо си има мърша, знаете. Ама щом в последните години съм се задържал в България, значи нещата ми вървят добре. Аз от 1990 година до 2002 бях в чужбина.

Друг член на кабинета искате ли да нарисувате на капака си? Министър Цветанов, например?

Господин Цветанов не мисля да го рисувам, ама обмислям господин Дянков. Него го харесвам, защото много ги тормози. Вероятно ще го нарисувам или на задния капак или отгоре на тавана.

Как ще помогнете на ГЕРБ вие лично? Защо те имат нужда от вас?

Не знам, бе и аз не знам как им станах важен. Аз просто съм си фен на господин Борисов, симпатизант съм и си го нарисувах. Той ми харесва като политик. Иначе мога, да, с многото приятели в града. Аз като тръгна да си гласувам за ГЕРБ и ето и младежта ще гласува за ГЕРБ, защото аз се движа в такива среди












Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - е, така са го почувствали хората - това са направили.:)
11.03.2013 21:33
Простоии!:):))
Онези, които им дават гласност и популярност са по-гнусни и противни...
цитирай
2. zaw12929 - ПРОМЯНАТА МОЖЕ ДА ИМА САМО ЕДНО П...
11.03.2013 22:20
ПРОМЯНАТА МОЖЕ ДА ИМА САМО ЕДНО ПРАВИЛО: СПАЗВАНЕ ЗАКОНИТЕ ОТ ВСИЧКИ- ВСЕКИ ДА ТЕЖИ НА МЕСТОТО СИ , ДА СИ ВЪРШИ РАБОТАТА . .
НО, ВСЯ ВЛАСТ СОВЕТАМ: ИЛИ ЦЯЛАТА ВЛАСТ НА ГРАЖДАНИТЕ... СТАВА САМО ПО ПО КОМУНИСТИЧЕСКИ НЕ Е ДЕМОКРАТИЧНО: КАЗВАТЕ : " Не виждаме какъв е проблемът че и Ленин е използвал подобен термин. Важно е така ли трябва да бъде или не. НЕ ТРЯБВА ДА Е ТАКА- КОМУНИЗМЪТ Е ОТРЕЧЕНА ЧУМА, КАТО ФАШИЗМА ... СПРЕТЕ ТАЗИ ПЕСЕН НЕАДЕКВАТНА.
То и според нашата Конституция е така, но само на книга
Чл. 1.(2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.

На кого друг интересно трябва да принадлежи властта? Защото заглавието трябва да внуши, че трябва да е на някой друг. На депутатите, на съдии или на цар ли?

ДА ВЛАСТТА СИ Е НА НАРОДА И ЗАДАЧАТА МУ Е ДА СИ ИЗБЕРЕ ДЕПУТАТИ, КОИТО ДА ГО ПРЕДСТАВЛЯВАТ И ДА ИЗПЪЛНЯТ ПРОГРАМАТА, ЗАРАДИ КОЯТО СА ГО ХАРЕСАЛИ
НАЙ ВАЖНОТО Е ИЗБОРИТЕ ДА СА ЧЕСТНИ И ТАМ Е МЯСТОТО ЗА КОНТРОЛ СЕГА, А НЕ ДА СЕ ПРАВИМ НА ПОЛИТИЦИ.

ИМА НАПРАВЕНИ НЕ МАЛКО НЕЩА ЗА ТЕЗИ 22 ГОДИНИ, А ПРОПУСКИТЕ- СЕГА Е ВРЕМЕ ДА ИСКАМЕ ВЛИЗАНЕТО ИМ В ПРОГРАМИ ЗА РЕШАВАНЕ.

ВЛАСТТА НА НАРОДА, ДА НО НЕ ЗАЛИТАЙТЕ ДЕ!!! ИМА СИ РЕД
"Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.... а не от улицата... в конституцията чл 12 пише
"Протестите са с икономически искания, А НЕ ПОЛИТИЧЕСКИ .......

ДАЖЕ ИКОНОМИЧЕСКИТЕ СЕ ИЗОСТАВИХА, А ТЕ СА РЕШАВАЩИ И ДОБРОТО НАЧАЛО СЕ СКАПА.
цитирай
3. tili - Ето първообразът:
12.03.2013 00:42
В цъфтежа е целта. Когато
със своя разум слаб и смътен
цветенце някое съгледаш
и бегло го разгледаш пътем –

ти ролята не подозираш
на тази мъничка подробност
в това сияйно сложно дело –
на пеперудата подобно.

Да израстеш полека, да напъпиш
навреме и да не измръзнеш –
със червея и зноя да се бориш –
от вятъра да се изплъзнеш –

да не измамиш мъдрата природа,
като се трудиш неуморно:
да бъдеш цвете е дълбока
отговорност.

Всъщност - и двамата "творци" започват отзад напред да имитират Емили Дикинсън. Да си поет си е голяма отговорност. Ама в тая дивашка пасмина кой ли ти разбира от военна музика.
Чета те сега с мъка, да си знаеш:(
цитирай
4. monna - Алекс,...
12.03.2013 10:57
... Тили добре го е казала.
Пъстър свят, но трябва да обичаме хората, все пак. Има всякакви хора по земята-българска, но нали сме един народ?!:) Всеки се мисли за прав, умен, отговорен,
идеен и неповторимо оригинален. Голяма каша навсякъде. На улицата, на работата,
вкъщи, в болниците. Дали за всичко не е виновен тока?!? Изнервят ни тези високи цени на тока, защото с него си служим навсякъде. Създават ни напрежение и вършим глупости в яда си...
цитирай
5. mt46 - Привет, Алекс!
12.03.2013 20:24
Мания за величие, обожествяване, диктаторски стил и методи - неща, които ни връщат към отминали времена и модели /тоталитарни/...
цитирай
6. alexs - Простоии!:):))Онези, които им ...
12.03.2013 21:32
tit написа:
Простоии!:):))
Онези, които им дават гласност и популярност са по-гнусни и противни...

Големият проблем не е премиера-слънце, а ласкателите - подмазвачи!
цитирай
7. alexs - В цъфтежа е целта. Когатосъс своя ...
12.03.2013 21:38
tili написа:
В цъфтежа е целта. Когато
със своя разум слаб и смътен
цветенце някое съгледаш
и бегло го разгледаш пътем –

ти ролята не подозираш
на тази мъничка подробност
в това сияйно сложно дело –
на пеперудата подобно.

Да израстеш полека, да напъпиш
навреме и да не измръзнеш –
със червея и зноя да се бориш –
от вятъра да се изплъзнеш –

да не измамиш мъдрата природа,
като се трудиш неуморно:
да бъдеш цвете е дълбока
отговорност.

Всъщност - и двамата "творци" започват отзад напред да имитират Емили Дикинсън. Да си поет си е голяма отговорност. Ама в тая дивашка пасмина кой ли ти разбира от военна музика.
Чета те сега с мъка, да си знаеш:(

Всъщност твореца трябва да не се прекланя пред силните на деня, а да служи на светлината, доброто, красивото.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexs
Категория: Политика
Прочетен: 5050015
Постинги: 231
Коментари: 3462
Гласове: 13397
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930