Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2011 13:12 - Веселин Маринов - лична драма
Автор: alexs Категория: Политика   
Прочетен: 13872 Коментари: 19 Гласове:
30

Последна промяна: 25.11.2011 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Понеже имам няколко поста за Веско Маринов и за гр. Полски Тръмбеш. А през последните 2 седмици в пресата излязоха доста статии за раздялата му съсъпругата му  Цветанка. И една стаия във Frognews .....

В. Маринов: Споделих с Цветанов за раздялата, подкрепи ме   image  В. Маринов За мен ревността не съществува; станала е грешка, но в случая няма прошка, коментира развода си Маринов.

Веско Маринов ще чества 30 годишния си юбилей на сцената в НДК, обяви сам той по ТВ 7. И подари на водещия Бареков диск с патриотични мелодии, защото двамата били приятели и даже пели заедно.

За мен нещата в семейството приключиха, когато раздялата е ясна в главите, няма нужда да се правят компромиси; станала е грешка, в случая няма прошка, коментира развода си Маринов. Според него такава му била орисията - много път, много отсъствия, много жени и това пораждало различно мислене. 

Аз не съм казвал, че ревнувам от Стоичков, опроверга твърдения в пресата Маринов. При него ревността не съществувала. Когато решавал да се събере с някого, предлагал брак и вярвал напълно. Може би там му била грешката, разказа певецът. Когато идвала раздялата, той изпявал най-хубавите си балади.

Цв. Цветанов е от най-близкия ми кръг; какво може да каже един приятел, коментира Маринов. Той споделял мъката и радостта си с него и намирал утеха. Певецът имал само 6-7 приятели, но всеки от тях можел по всяко време да го подкрепи.

На въпрос дали съпругата му в момента е с Хр. Стоичков в Барселона, Маринов заяви, че тази информация за него била нова, но вероятно преекспонирана. Няма жена до мен сега, не мога и да имам в такъв момент, продължи Маринов и отрече скандалът да е инсцениран заради реклама.

Бях поканен от ръководството на ГЕРБ да участвам в кампанията, това беше страхотна кампания, няма да я забравя, разказа още певецът и добави, че били канени само хора, които събирали хората по площадите. Възхищавам се на Цв. Цветанов, на неговия работохолизъм и ако ГЕРБ спечели, до голяма степен това се дължи на неговата личност. Хората страшно го обичат; такава еуфория не е било, останах "обезумен от учудване", сподели Маринов.

Не пея за БСП, защото много години преди да започна да пея за ГЕРБ, те спряха да ме канят. Преди това бяха избрали Азис. Причината да пея за ГЕРБ е Цветанов, знам колко е честен той, познавам семейството му, изреди певецът. "За едната чест" била любимата песен на Цветанов, издаде още Маринов.

Frognews.bg
Източник:   http://www.frognews.bg/news_40389/V_Marinov_Spodelih_s_TSvetanov_za_razdialata/



     Сватбата на Веско Маринов с Цветанка








Полски Тръмбеш - снимки      родният град на Веселин Маринов
http://alexs.blog.bg/turizam/2011/09/06/polski-trymbesh-snimki.814685

 Веселин маринов 20 причини да не го харесваме /или харесваме/ плагиатства ли



 






Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dushka - !
21.11.2011 13:55
Веселин Маринов не ми е любимец, но това ровене в личната драма на един човек никак, ама никак не ми харесва!
цитирай
2. alexs - Веселин Маринов не ми е любимец, но ...
21.11.2011 14:29
dushka написа:
Веселин Маринов не ми е любимец, но това ровене в личната драма на един човек никак, ама никак не ми харесва!

Това ровене започна от 2-3 седмици първо жълтите вестници го подхванаха...някои прекалиха пишеха за изневери и скандали, за които не съм писал в .. разбира се тази статия която съм я посочил е доста благоприлична. Таква е цената, която една публична личност плаща - ровене в личния живот.
цитирай
3. ivankalilova - Здравей Алекс! Аз пък не се сра...
21.11.2011 17:03
Здравей Алекс!
Аз пък не се срамувам да кажа, че харесвам ....някои от неговите песни !
В една от тях /мисля , че бе по текст на Евтим Евтимов, но може и да греша/ той пееше:
,,Виновно ли е виното червено,
че ти си слаб и бързо те опива
Една жена в легло на друг отива,
когато у дома и е студено...... и т. н,,,,
Но това си е техният живот , и те сами решават......
А вестниците........ако няма такива неща , как ще се продават!
МНОГО ЗДРАВЕ, ТОПЛИНА И БЛАГОДЕНСТВИЕ ЗА ТЕБ И ТВОЕТО СЕМЕЙСТВО!:)))
цитирай
4. magnoliya - Съжалявам . . .
21.11.2011 19:51
Съжалявам за личната драма на Веселин Маринов!
Много харесвам песните му, независимо от това какво говорят за него. Всеки си има предпочитания и вкус.
Благодаря ти, приятна вечер!
цитирай
5. alexs - Здравей Алекс! Аз пък не се сра...
21.11.2011 20:41
ivankalilova написа:
Здравей Алекс!
Аз пък не се срамувам да кажа, че харесвам ....някои от неговите песни !
В една от тях /мисля , че бе по текст на Евтим Евтимов, но може и да греша/ той пееше:
,,Виновно ли е виното червено,
че ти си слаб и бързо те опива
Една жена в легло на друг отива,
когато у дома и е студено...... и т. н,,,,
Но това си е техният живот , и те сами решават......
А вестниците........ако няма такива неща , как ще се продават!
МНОГО ЗДРАВЕ, ТОПЛИНА И БЛАГОДЕНСТВИЕ ЗА ТЕБ И ТВОЕТО СЕМЕЙСТВО!:)))

Благодаря !
Да на Веско Маринов песните му са по текст на Е. Евтимов! Нима чалгите са по-хубави от някои от песните на Веско .. А за близоста си с политиците търпи критики и най-вече за химна на МВР !
цитирай
6. alexs - Съжалявам за личната драма на Ве...
21.11.2011 20:48
magnoliya написа:
Съжалявам за личната драма на Веселин Маринов!
Много харесвам песните му, независимо от това какво говорят за него. Всеки си има предпочитания и вкус.
Благодаря ти, приятна вечер!

Благодаря ! Хубава вечер и на теб!
Разбира се съжаляваме за личната драма!
Точно така... Всеки си има предпочитания и вкус.
цитирай
7. monna1 - Алекс, Веско е добро момче, така ми изглежда...
21.11.2011 22:29
Чудя се на решението му, след като се е развел да сключва нов брак - грешка!!!
Те, вестниците винаги преувеличават...Каква лична драма има, че тя му изневерила?!?! Артистите и певците много рядко успяват да създадат трайно и
здраво семейство, такъв им е живота, с много съблазни, затова не виждам драма,
за Веско, ще си намери друга нова жена.:)))
Ти, от туризъм, какво превключи на светски клюки?!?:)
цитирай
8. alexs - Чудя се на решението му, след като се ...
21.11.2011 23:33
monna1 написа:
Чудя се на решението му, след като се е развел да сключва нов брак - грешка!!!
Те, вестниците винаги преувеличават...Каква лична драма има, че тя му изневерила?!?! Артистите и певците много рядко успяват да създадат трайно и
здраво семейство, такъв им е живота, с много съблазни, затова не виждам драма,
за Веско, ще си намери друга нова жена.:)))
Ти, от туризъм, какво превключи на светски клюки?!?:)

По принцип артистите и музикантите много рядко могат да имат трайно семейство.... за съжаление примери колкото искаш! Просто не е трудно да обичаш, а да останеш верен е трудното!
А за Веско, няма проблем да си намери друга нова жена.:))
цитирай
9. ognena71 - Харесвам Веселин Маринов има ху...
22.11.2011 01:57
Харесвам Веселин Маринов има хубави песни.

Поздрави и лека вечер.
цитирай
10. hristo27 - Защо никой не пише колко е "...
22.11.2011 08:45
Защо никой не пише колко е "беден" Веско ???
цитирай
11. alexs - Защо никой не пише колко е "...
22.11.2011 12:55
hristo27 написа:
Защо никой не пише колко е "беден" Веско ???

През студентските си години наистина е бил беден.
Не му е било лесно на момчето от Полски Тръмбеш тогава.
" След киното трябваше да я изведа някъде, а имах само два лева - на монети. Беше много тежък период за родителите ми. Отидохме на един вегетариански ресторант. Казах, че не съм гладен, тя хапна нещо и в крайна сметка ми стигнаха парите. Но за нищо на света не заменям тези години! Случвали са се дни, в които не съм имал 6 стотинки за билет да се прибера с трамвая до общежитието. Но всеки един от тях беше урок за мен. "
http://www.veselinmarinov.com/page14.htm
Човек бързо забравя гладните години.....
.
цитирай
12. alexs - Харесвам Веселин Маринов има ху...
22.11.2011 12:59
ognena71 написа:
Харесвам Веселин Маринов има хубави песни.
Поздрави и лека вечер.

Наистина има хубави песни но не всички...
Благодаря! Поздрави!
цитирай
13. анонимен - айде сега
22.11.2011 12:59
А защо трябва да пише?На никой не му е работа какво и колко има Веско!В"белите" страни темите за любовта и парите са табу!Така се поддържа коректност в човешките взаимотношения!А вестниците са друга бира!:))
цитирай
14. marystaneva - И аз харесвам песните му.
22.11.2011 14:08
Може и да преиграва на сцената, но пее с чувство, от сърце. И подбира текстовете. А личният му живот си е личен и не ме интересува.

http://www.youtube.com/watch?v=TmkvmP_7FDg
цитирай
15. анонимен - бягство
22.11.2011 15:40
Жените бягат,ще ги последва и публиката.
цитирай
16. mt46 - Здравей, Алекс!
22.11.2011 18:18
Не обичам да се ровят в личния живот на хората /известни или не/...
цитирай
17. hristo27 - Защо никой не пише колко е "...
22.11.2011 20:06
alexs написа:
hristo27 написа:
Защо никой не пише колко е "беден" Веско ???

През студентските си години наистина е бил беден.
Не му е било лесно на момчето от Полски Тръмбеш тогава.
" След киното трябваше да я изведа някъде, а имах само два лева - на монети. Беше много тежък период за родителите ми. Отидохме на един вегетариански ресторант. Казах, че не съм гладен, тя хапна нещо и в крайна сметка ми стигнаха парите. Но за нищо на света не заменям тези години! Случвали са се дни, в които не съм имал 6 стотинки за билет да се прибера с трамвая до общежитието. Но всеки един от тях беше урок за мен. "
http://www.veselinmarinov.com/page14.htm
Човек бързо забравя гладните години.....
.



Да, но тогава "а бяхме млади"! :)))
цитирай
18. zaw12929 - Не се ровя в личния живот, нито сп...
24.11.2011 18:59
Не се ровя в личния живот, нито споделям обвиненията, затова кои са му приятели
Харесвам всичките му песни.
цитирай
19. voxpop - Съпругата му(вече бивша доколкото ...
25.11.2011 19:47
Съпругата му(вече бивша доколкото разбирам) също се разходи из телевизиите и отхвърли обвиненията. Има нещо,обаче, което буди искрено недоумение.
Той на Цветанов и на вестниците ли вярва повече или на жена си?
Гледах интервюто му при Бареков. Честно да си кажа, видя ми се фарс, който
би накарал всеки нормално мислещ човек да вдигне вежди. Защо е цялата дандания и луди пари телевизионно време? И то точно преди юбилейния му концерт.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexs
Категория: Политика
Прочетен: 5041525
Постинги: 231
Коментари: 3462
Гласове: 13397
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930