Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2018 13:44 - Универсалното лекарство
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 3922 Коментари: 35 Гласове:
19

Последна промяна: 25.02.2018 13:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     

Универсалното лекарство на бай Иван Даскала

При едно от посещенията на вилата на кумеца Весо, при завръщането ми на автобусната спирка в края на долната махала на селото със символичното название “Ханчето”, мернах чакащия автобуса бай Иван. Разбира се, спрях и го качих в колата. Като вече близки познати започнахме неутрален занимателен разговор за това-онова и главно местни клюки. При това, аз като съвестен водач на превозното средство, но също така и възпитан в уважение към възрастните младеж, съзнателно се претворих във внимателен и съучастен слушател, а бай Иван влезе уверено в присъщата му монодиалогична роля на назидателен ментор на младото и глупаво поколение в мое лице.

В един момент вероятно обаче ми е дошло в повече и по някакъв неволен жестомимичен начин досадата от монолога се е изписала неволно на лицето ми като изражение на силна болка, което веднага привлече вниманието на разказвача и той съучастно ми зададе въпроса , дали не ме боли нещо. Поради както вече споменах вроденото си възпитание към по-възрастните досадници, бях принуден да не му отговарям подобаващо , а да смутолевя някакво що- годе достоверно обяснение :
- Боли ме язвата, да му … !
- Бре - сега ще ти кажа едно безпогрешно лекарство и ще забравиш , че си имал язва !

Лекуването се оказа системното изпиване на бутилка-две истински  “Карловски мискет”- никакво пиене на други боклуци от рода примерно на “Тамянка”, “Магарешки млека” и т.н. Последваха резонни въпроси :
- С какво мезе ?
- Мезето не е от значение - към каквото имаш кеф.
- В какво количество ?
- Две до три бутилки дневно.
- Начин на лечение ?
- Виното се изпива, както ще ти е кеф .
- Сам ли трябва да се лекуваш ?
- Не, може и с компания, даже е за предпочитане.
- Каква е продължителността на лечението ?
- Докато се излекуваш и престанеш да усещаш болка...

Увлечени в разговора пристигнахме в града и бай Иван, който живееше до “Ремиза” трябваше да слезе. Увлечен в други дела, забравих за рецептата и я изпробвах, но предположих, че е ефективна.

       Може би след месец или малко повече, отново ми се наложи да ходя до вилата на кумеца и на връщане историята се повтори, но по различен, макар и сходен начин. Този път предмет на монодиспут бе внезапно появилото ми се главоболие. Последва вече познатата реплика:
- Бре - сега ще ти кажа едно безпогрешно лекарство и ще забравиш , че си имал главоболие !

Лекуването отново се оказа системното изпиване на бутилка-две “Карловски мискет”-и  никакво пиене на други боклуци от рода примерно на “Траминер”, “Розета” и т.н. Последваха вече познатите резонни въпроси :
- Мезе необходимо ли е за правилното усвояване на лекарството?
- Мезето е добре да бъде такова, към каквото имаш кеф и влечение.
- Дозировката на лекарството ?

- Две до три бутилки дневно.
- Начин на лечение ?
- Виното се изпива, както ще ти е сладко .
- Сам ли трябва да се лекуваш ?
- Не, може и с компания, даже е за предпочитане.
- Каква е продължителността на лечението ?
- Докато се излекуваш и престанеш да усещаш всякакви главоболия...

       Без особени поводи за лечение пробвах на няколко пъти и профилактично лекарствената субстанция като продукт продукт и се оказа доста приемлив , разбира се след по-твърда и обемиста процедура . В смисъл съчетаването му с предшестващи лекарствени продукти от рода на водки и ракии.

       Може би след два-три месеца - бе през лятото- Дедото ни ползва като преносвачи на някакви плочести камъни, един от които се строши в ръцете ми и сряза неприятно един от пръстите ми. Веднага го дезинфекцирахме с наличните санитарни средства /ракия- перорално и чрез външно приложение/  и тъй като трябваше и да се зашива,  потеглих към болницата в града. На спирката чакаше автобус бай Иван Даскала. От само себе си се разбира, че спрях и го качих. След като се качи, забеляза омотаната ми с мръсен парцал ръка и резонно попита, какво се е случило:
- Порязах се дълбочко … - без да влизам в обяснителен режим - поясних.
- Бре - сега ще ти кажа едно безпогрешно лекарство и ще забравиш , че си се                порязвал !
- Знам ти лекарството , бай Иване !!! Няма да помогне. - парирах го аз.
- Не бе, човек. Намазваш го със сок от опашката на току-що откъсната сочна смокиня и повтаряш няколко пъти тази процедура.

               Каква е поуката от тази случка :

               Не винаги това, което си мислиш е така,  както си го мислиш !


 




Тагове:   поуки,


Гласувай:
20



1. kvg55 - born,
25.02.2018 14:10
Твоето възпитание да уважаваш по-възрастните е дало резултат.
И аз возих един бае Иван до селото на жена ми, който ми показа един по-пряк и живописен път.
цитирай
2. apostapostoloff - Това обяснява всичко-
25.02.2018 14:11
страшна и грозна работа е алкохолизмът!
цитирай
3. blackpredator - малиийй, това изчегърта от блога сички писоари
25.02.2018 15:12
"Защото наистина стилът ми е унищожителен, за парвенютата!"

дай телефона на бай Иван
макар, че се съмнявам да уцели билката...
цитирай
4. born - Извънредно самокритично звучи симпатичния ти коментар, за който имаш особени основания. съдейки по останалите ти .
25.02.2018 15:56
apostapostoloff написа:
страшна и грозна работа е алкохолизмът!

Добре е , когато вземеш мерки овреме. Иначе ставаш за там, накъдето си тръгнал, особено съчетано с мошеническа същност.
цитирай
5. born - Твоето възпитание да уважаваш п...
25.02.2018 15:57
kvg55 написа:
Твоето възпитание да уважаваш по-възрастните е дало резултат.
И аз возих един бае Иван до селото на жена ми, който ми показа един по-пряк и живописен път.

Какво да направя - уважителен съм си !
цитирай
6. born - "Защото наистина стилът ми е ...
25.02.2018 16:00
blackpredator написа:
"Защото наистина стилът ми е унищожителен, за парвенютата!"
дай телефона на бай Иван
макар, че се съмнявам да уцели билката...


Цитираш някого, но не разбрах кого.
...?...
Бай Иван отдавна е покойник- завалията.
цитирай
7. otherwise - :))
25.02.2018 16:16
Добре, че е бил сезонът на смокините. В противен случай кой знае какво би могъл да предложи бай Иван на отхвърленото пенкилер-лечение... Ама да не гадаем, де :))
цитирай
8. born - Добре, че е бил сезонът на смокин...
25.02.2018 18:12
otherwise написа:
Добре, че е бил сезонът на смокините. В противен случай кой знае какво би могъл да предложи бай Иван на отхвърленото пенкилер-лечение... Ама да не гадаем, де :))

От него зная, че при забавен или неудовлетворителен резултат /що се отнася до стандартното лекарство - не смокиненото/ следва да се увеличи количеството / вероятно и другите съпътстващи съставки - мезе, компания и пр./.
цитирай
9. vaquero - born,
25.02.2018 19:10
Ти повярва в своя талант на разказвач и продължаваш, което е похвално, защото предлагаш интересни сюжети.
цитирай
10. born - Мисля да се пробвам и по-нататък, докато може би ти писне и на теб.
25.02.2018 19:49
А как мислиш : дали силите ми не са за у пуезията ?
цитирай
11. kvg55 - born,
25.02.2018 19:54
born написа:
А как мислиш : дали силите ми не са за у пуезията ?

Спомням си, че преди доста време имаше и пуетични опити, така че няма да е ново за теб. Успех!
цитирай
12. dinkov - Динков
25.02.2018 20:38
born - посмях се с кеф :))), с една дума хареса ми. Продължавай да пишеш.
Поздрав
Ицко
цитирай
13. born - Разбрах най-сетне за какво става дума.
25.02.2018 21:01
blackpredator написа:
"Защото наистина стилът ми е унищожителен, за парвенютата!"
дай телефона на бай Иван
макар, че се съмнявам да уцели билката...

Ами аз имам здрави нерви, но не всеки ги има.
цитирай
14. nedovolen - : ))) длъжко, но надеждно
25.02.2018 21:02
Д-р Убиратан: В никакъв случай не спирайте алкохола

Искате да живеете по-дълго? Спете и уважавайте сиестата, категоричен е специалиста

Главният лекар на болницата в град Пуерто Алегре в Бразилия д-р Пауло Убиратан напълно отхвърля всичко това, което досега са ни казвали, че е полезно за здравето. В интервю за местна телевизия, цитирано от Блиц, той споделя шокиращи факти за обмяната на веществата и за така модерния през последните години здравословен начин на живот.

Специалистът буквално оборва смятаните за константа правила за дълголетие като диетата, тичането за здраве и въздържанието от алкохол. Той споделя, че упражненията за сърдечносъдовата система не удължават живота, а вегетарианството всъщност е безсмислено. “В сърцето е заложен запас от издръжливост за извършване на определен брой мускулни контракции. Не ги хабете за правене на упражнения", споделя съветите си доктор Убиратан.

- Д-р Убиратан, твърди се, че упражненията за сърдечносъдовата система удължават живота, това вярно ли е?

- Сърцето е създадено, за да изпълнява определен брой съкращения. Не ги похабявайте за упражнения. Вашият жизнен период ще изтече независимо от начина на използване на сърдечните съкращения. Това е все едно да твърдите, че можете да удължите живота на колата си, като я карате с по-висока скорост. Искате да живеете по-дълго? Спете и уважавайте сиестата.

- Трябва ли да се спре консумирането на червено месо и да се ядат повече плодове и растителна храна?

- Необходимо е да се разбере стратегията на ефективността на храненето. Какво ядат кравите? Трева и царевица. Така че една пържола всъщност е най-ефективният начин да предоставите растителна храна на своя организъм. Предпочитате да приемате зърнени храни? Тогава яжте пилешко.

- Следва ли да се намали употребата на алкохол?

- В никакъв случай! Виното се приготвя от плодове. Брендито – това е дестилирано вино. Това означава, че от плодовете е премахната водата така, че да извличате максимална полза от тях. Бирата пък се прави от ечемик. Затова не се лишавайте и от нея.

- Каква е ползата от редовните спортни тренировки?

- Моята философия е такава: ако няма болка - не правете нищо. Вие сте си добре.

- Вреди ли консумирането на пържено?

- В днешно време храната се пържи предимно в олио. Което е с растителен произход и продуктите, които се подлагат на пържене, се напояват с него. Как може да бъде вредна допълнителната растителна храна?

- Как фитнесът помага да се намали наднорменото тегло?

- Абсолютно никак. Единственият резултат от упражненията за мускулите е, че се увеличават техните размери.

- Шоколадът вреден ли е?

- Шоколадът се състои основно от какао - също растителна храна. Прекрасен продукт, употребата на който ви доставя наслада и щастие. Животът не трябва да бъде пътуване към гроба с цел да пристигнете там в добро здравословно състояние, с привлекателна и добре съхранила се външност. Най-добре е да тръгнете по пътя с чаша бира в едната ръка и вкусен сандвич в другата и да го завършите след безкрайно практикуване на секс, с напълно уморено, използвано тяло. И да признаете накрая, че това е било едно прекрасно пътешествие и наистина си е струвало да го изживеете.

- Какво бихте ни посъветвали още?

- Ако дългото ходене пеша беше толкова полезно, то пощальоните щяха да са безсмъртни. Косатките плуват цял живот, ядат риба и пият вода, но въпреки това са дебели. Зайците бягат и скачат без почивка, но живеят не повече от 15 години. Костенурките са мудни и бавни, не бягат и нищо не правят, но въпреки това живеят по 450 години.
цитирай
15. born - born - посмях се с кеф :))), с една ...
25.02.2018 21:05
dinkov написа:
born - посмях се с кеф :))), с една дума хареса ми. Продължавай да пишеш.
Поздрав
Ицко

Благодаря за добрите думи , Ицко ! Чукча ще продължи с опитите си. С брадвата не става тук. Строшиха ми дръжката директно от горе /от пУлитбюрото/.Може би ще усъвършенствам и пуезиата също.
Хубава вечер !
цитирай
16. born - Драги nedovolen, благодаря сърдечно за цитираното интервю с доктора !
25.02.2018 21:17
Имам чувството , че в това интервю е изложил цялата моя философия, заимствана до голяма степен от ментора ми бай Иван. Е , за да се съобразя с пословичната си скромност, би било справедливо да призная, че го е изразил /доктора - не бай Иван/
доста по понаучному и ентусиазирано, но и с голяма доза убеденост.
Хубава вечер и на теб !
цитирай
17. born - Сполай ти, Френд !
25.02.2018 21:21
kvg55 написа:
born написа:
А как мислиш : дали силите ми не са за у пуезията ?

Спомням си, че преди доста време имаше и пуетични опити, така че няма да е ново за теб. Успех!

Добре е, че има такива тънки познавачи и ценители на истинската пуезиа като теб, иначе щях да се откажа от непосилните напъни, които са ме обхванали да творя .
Хубава вечер, че и седмица барабар !
цитирай
18. leonleonovpom2 - Мен цитира, Стефане!
25.02.2018 21:23
born написа:
blackpredator написа:
"Защото наистина стилът ми е унищожителен, за парвенютата!"
дай телефона на бай Иван
макар, че се съмнявам да уцели билката...


Цитираш някого, но не разбрах кого.
...?...
Бай Иван отдавна е покойник- завалията.

Взел е мен за бай Иван? Явно грешно чете! Оттам и мисли!
Но аз си мисля за нещо друго Не съм го засякъл в блога като посетител, а явно е чел!?
Но съм засичал подобен на моя профил ЛеонлеоновпомМ2
Който не може да е мой, по поне две причини!

-Не бих влизал с него нелегално в блога си и да слагам минуси в него? А пропо! Не съм и на толкова години, на колкото ми ги броят Тук вината е моя, нарочно не си давам възрастта, да се упражняват в броене За да не забравят Явно има резултат Ето ,този интелектуалец ме брои за байчо, което е похвално за него
!
- Не бих се обяснявал с него в любов на Розела и Дюлка, която с доводите си ,че съм аз с този профил, само ме разсмива В замяна се убеждавам колко и е умът!

Та ,този профил, като гласува с минус при мен или пише низости от мое име ,се дезактивира след употреба. Но улучих времето и влезнах в него, докато"работеше" при мен По минусите!
Вероятно е джендър, съдейки по реакцията от разконспирирането му и от името-Томова!Май Тодорка!
Та, интересно ми е , БЛЯК с кой профил е влезнал да чете при мене и защо го е дезактивирал след това? Такива профили , ако не напишат нещо, остават без следа при посетителите!


Хубава вечер, Стефане!
цитирай
19. born - Не се ядосвай напразно, Приятелю !
25.02.2018 21:47
Ето аз вече съм нов човек. След като ме натриха. Сега вече зная, че трябва да се целИвам с всички, дори и да ме ругаят и псоват. Като Христос съм станал - като ми шибнат тупаник, обръщам и другата страна да ме цапардосат. Мазохистка работа- в съответствие с най-прогресивните постановки на конвенцията !
Хубава вечер !
цитирай
20. mileidi46 - Здравей!!:)))
25.02.2018 22:10
да не те сърби под мишниците случайно???
проверявай от време на време:))Може и крилца да започнат да ти растат?!
шегувам се:))
А защо междувпрочем си мислиш,че постинга ти е изтрит от блог.бг???
Аз съм убедена,че е друг...я малко се замисли....
бих ти написала някои неща на лични,но знам че и те се четат..от някой!!
цитирай
21. nedovolen - к19 - Много свежо!
25.02.2018 22:12
Във връзка с поста да кажа един виц за Бай Нено горския, по памет:
Журналистка го интервюира за 80-годишнина. Запазен, червендалест, енергичен.
- Бай Нено,как си живял и си се лекувал?
- При високо кръвно-водка, при настинка-коняк, за сърцето-вино, за стомаха-мастичка, за успокоение-ментичка ...
- А на доктор ходил ли си?
- Веднаж ходих и ми даде едно шишенце.
- Изпълни ли рецептата?
- Стриктно. То си пишеше - дръжте шишето винаги затворено :)))
цитирай
22. born - да не те сърби под мишниците случ...
25.02.2018 22:48
mileidi46 написа:
да не те сърби под мишниците случайно???
проверявай от време на време:))Може и крилца да започнат да ти растат?!
шегувам се:))
А защо междувпрочем си мислиш,че постинга ти е изтрит от блог.бг???
Аз съм убедена,че е друг...я малко се замисли....
бих ти написала някои неща на лични,но знам че и те се четат..от някой!!

ТЕ са ! Обадиха ми се и си признаха ! Питах ги- ако някой ме напсува - що да правя ? Казаха да изтрия коментара на псувача и да се почеша отзад /това си го доукрасих/, ама горе-долу същата работа е.
Абе- явно целта е постигната - да се подозираме един-друг и да се плюем и подозираме взаимно, с което увеличаваме прочитите, респективно печалбите.
Още не ми е отговорено дали мога и аз неограничено да псувам повсеместно през коментарите.
Виж как ме облагороди общуването с ТЯХ !
цитирай
23. born - Благодарско за вица ! Хареса ми !!!
25.02.2018 22:51
nedovolen написа:
Във връзка с поста да кажа един виц за Бай Нено горския, по памет:
Журналистка го интервюира за 80-годишнина. Запазен, червендалест, енергичен.
- Бай Нено,как си живял и си се лекувал?
- При високо кръвно-водка, при настинка-коняк, за сърцето-вино, за стомаха-мастичка, за успокоение-ментичка ...
- А на доктор ходил ли си?
- Веднаж ходих и ми даде едно шишенце.
- Изпълни ли рецептата?
- Стриктно. То си пишеше - дръжте шишето винаги затворено :)))


Много изпълнителен човек - Горския !

цитирай
24. planinitenabulgaria - За най-универсалното лекарство, прилагано от хората от Шоплуко,
26.02.2018 00:02
което лекува всички блолести, чух в кръчмата на Требич - центъра на шопите:
Лекарството се състои от две съставки - кучешки чешник и сутрешна бабешка пикоч, сърбите казват бабешки пикоч. Кучешкият чешник трява да съдържа само разтворен от киселините в стомаха на кучето варовик от костите на животно, да е бял и примесен с косми от кожа, което означава кучето да е изяло напр. заек, котка, но не и животно с груба козина,напр. свинска.
Чешникът се суши около месец, при което в него протича ферментация. Той трябва да е с тегло не по-малко от 200 гр, ако е по-малък се търси и втори. След това се снема пикоч от най-старата жена в селото, в блока, като се прибавя от нея четири пъти повече от теглото на чешника и се вари на много бавен огън за да не се убият бактерицидите докато в съда остане обем около 800 гр. Изстива смеската, прецежда се през марля няколко пъти и се оставя да ферментира около месец. Сутрин на гладно се пие 5-10 гр. от нея и не се яде после поне час. Няма болест, която тази шопска отвара да не лекува. На мен ми я препоръчват ако изпия над литър и половина убава рикиа, предлагалии са ми я в ткръчмата, но не съм я опитвал.
Някои хора имат отвращение към тази течност и я сипват в разтворими пилюли, които гълтат.
Не само в Требич, и в Царичина хората са на същото мнение. Почти въ всяка къща хората имат от това лекарство.
цитирай
25. apostapostoloff - Каква ли стойност имат
26.02.2018 10:06
обърканите драсканици на един алкохолик? НИКАКВА!
цитирай
26. karamelita - Аз съм върл противник на алкохол...
26.02.2018 13:55
Аз съм върл противник на алкохолизма,защото видях един съсед как се унищожи като личност и затри на 55 години с цероза и болно сърце,а беше красавец и жените умираха по него,беше и умен_деградира тотално до пълна отрепка и най вече,приятелите му по чашка го напуснаха,никой не го погледна като зазля..
За това написах това стихотворение в хумористичен стил.
Ръченица
Цял ден плака тя,
цял ден ви,
че не люби я до зори...
На кревата те бяха зян-
тя бе влюбена-
той пиян!
Как не знаете,бе,мъже,
да не пиете ДЕН ПОНЕ!
Карамелита
Ама какво става днеска...през пет минути вие линейка вън и кара бързо...от снега ли се потрошиха или от студа препиха...май Тодор ще си прибере пияниците след празника...то ми омръзна в тая България всекидневно линейки да вият и камбани да бият,побърка се този народ,не се пази...прокълнат ли е...не зная,но става страшно,изчезва в много бързи темпове...Хората със сердечносъдови проблеми трябва да стоят и на топло,а с тази мизерия на стари години живеят на студ и ето линейките!
цитирай
27. haralanov - Очаквах и очаквам да си по-активен политически в блога...
26.02.2018 14:43
Я виж, какви интересни продажби и оставки се случват в България!
Вместо това си се заел да оправяш и коментираш различните, както разни илачи и лекарства...Апропо! Сега е момента от ляво да удряте по Мафията ГЕРБ и Борисов!
Защото от дясно тъй или иначе протести ще има!
цитирай
28. karamelita - Я виж, какви интересни продажби и ...
26.02.2018 14:53
haralanov написа:
Я виж, какви интересни продажби и оставки се случват в България!
Вместо това си се заел да оправяш и коментираш различните, както разни илачи и лекарства...Апропо! Сега е момента от ляво да удряте по Мафията ГЕРБ и Борисов!
Защото от дясно тъй или иначе протести ще има!

Вече не зная как може това да се спре...Тръмп е подгонил Борисв и го обвинява за фалита на КТБ,за това иска да се мазни да купува американски самолети,да подкупи Тръмп,който не му пука от пари...Сега и това,нещата няма начин да не тръгнат нанякъде.Най вече сребролюбивите крадци да се изтрепят едни други от завист и мания за величие.Тя такава стана играта...ще се захапят взаимно вълците.. Народа кой му обръща внимание,два пъти сваля Борисов и той пак се върна на власт...ясно как...само се моля в тия времена българите някак си да остискаме...че много мор настана.Няма да има хора,на които да се продава електричество...страшно намаляват...сметките са без кръчмаря - народа...той вече показва неодобрението си със смъртта си...уви...
цитирай
29. born - Добре, че е бил сезонът на смокин...
26.02.2018 21:42
lightwater7 написа:
otherwise написа:
Добре, че е бил сезонът на смокините. В противен случай кой знае какво би могъл да предложи бай Иван на отхвърленото пенкилер-лечение... Ама да не гадаем, де :))
Много си усмихната за погребала ме в задния си двор...

Харесвам усмихнатите хора - не ухилените.
цитирай
30. born - Я виж, какви интересни продажби и ...
26.02.2018 21:45
karamelita написа:
haralanov написа:
Я виж, какви интересни продажби и оставки се случват в България!
Вместо това си се заел да оправяш и коментираш различните, както разни илачи и лекарства...Апропо! Сега е момента от ляво да удряте по Мафията ГЕРБ и Борисов!
Защото от дясно тъй или иначе протести ще има!

Вече не зная как може това да се спре...Тръмп е подгонил Борисв и го обвинява за фалита на КТБ,за това иска да се мазни да купува американски самолети,да подкупи Тръмп,който не му пука от пари...Сега и това,нещата няма начин да не тръгнат нанякъде.Най вече сребролюбивите крадци да се изтрепят едни други от завист и мания за величие.Тя такава стана играта...ще се захапят взаимно вълците.. Народа кой му обръща внимание,два пъти сваля Борисов и той пак се върна на власт...ясно как...само се моля в тия времена българите някак си да остискаме...че много мор настана.Няма да има хора,на които да се продава електричество...страшно намаляват...сметките са без кръчмаря - народа...той вече показва неодобрението си със смъртта си...уви...

Дебилизацията постигна целта си и остава само един малък процент, на който можем да се надяваме .
цитирай
31. born - Аз съм върл противник на алкохол...
26.02.2018 21:55
karamelita написа:
Аз съм върл противник на алкохолизма,защото видях един съсед как се унищожи като личност и затри на 55 години с цероза и болно сърце,а беше красавец и жените умираха по него,беше и умен_деградира тотално до пълна отрепка и най вече,приятелите му по чашка го напуснаха,никой не го погледна като зазля..
За това написах това стихотворение в хумористичен стил.
Ръченица
Цял ден плака тя,
цял ден ви,
че не люби я до зори...
На кревата те бяха зян-
тя бе влюбена-
той пиян!
Как не знаете,бе,мъже,
да не пиете ДЕН ПОНЕ!
Карамелита
Ама какво става днеска...през пет минути вие линейка вън и кара бързо...от снега ли се потрошиха или от студа препиха...май Тодор ще си прибере пияниците след празника...то ми омръзна в тая България всекидневно линейки да вият и камбани да бият,побърка се този народ,не се пази...прокълнат ли е...не зная,но става страшно,изчезва в много бързи темпове...Хората със сердечносъдови проблеми трябва да стоят и на топло,а с тази мизерия на стари години живеят на студ и ето линейките!

Стихото ти ми хареса много- актуално и стегнато !
Обвиняваме северните народи, че са пияндурници, но ние не падаме по-долу. Шашкат ме селските пиянки . Навремето бях известно време в Полша. През есента основната тема на разговор беше картофената реколта. У нас основната е варенето на ракия и правенето на вино в промишлени количества. Битовият алкохолизъм е крайно разпространен. А бай Мангал не мисли за ядене и др. глезотии. Мисли само как да се натаралянка до несвяст.
цитирай
32. born - Я виж, какви интересни продажби и ...
26.02.2018 22:06
haralanov написа:
Я виж, какви интересни продажби и оставки се случват в България!
Вместо това си се заел да оправяш и коментираш различните, както разни илачи и лекарства...Апропо! Сега е момента от ляво да удряте по Мафията ГЕРБ и Борисов!
Защото от дясно тъй или иначе протести ще има!

Аз не съм в ляво, приятелю. Ни в прекия, ни в преносния смисъл. А защо считаш, че мафията е само ГЕРБ и Борисов ? Винаги съм считал, че политиката след 90-та год. в РБ е занимание за отрепките на обществото - мързеливите, наглите, неставащите за нищо. Но това не е само в България. И в по-голямата част от Европа е същото. С изключение на Великобритания ... и някои други като Турция примерно, колкото и да ти се стори чудно. А да си чешем само езиците тук - до голяма степен е безсмислено. Кажи ми ти примерно за какво би излязъл на протест ?
цитирай
33. born - Уважаеми Модератори и Модераторки,
27.02.2018 12:58
apostapostoloff написа:
обърканите драсканици на един алкохолик? НИКАКВА!

Видяхте ли как ме нарича Плешо !? Алкохолик ! Не мога въпреки поникналите ми крилца на ангелче да изтърпя тази страшна обида ! Поне пияндур да бе ме нарекъл - да изтърпя ! Но алкохолик - НИКОГА !
Моля дълбокоуважаемата модерация да смъмри строго дъртия педал Простол и му вдигне жълт картон, че при следващи обиди ще му бъде служебно натътрузен целио - барабар с макарите.
А така, Плешо ! Оплаках се на висшите сили и сега ще ти спукат дръндера майнин !
цитирай
34. born - което лекува всички блолести, чух в ...
27.02.2018 20:25
planinitenabulgaria написа:
което лекува всички блолести, чух в кръчмата на Требич - центъра на шопите:
Лекарството се състои от две съставки - кучешки чешник и сутрешна бабешка пикоч, сърбите казват бабешки пикоч. Кучешкият чешник трява да съдържа само разтворен от киселините в стомаха на кучето варовик от костите на животно, да е бял и примесен с косми от кожа, което означава кучето да е изяло напр. заек, котка, но не и животно с груба козина,напр. свинска.
Чешникът се суши около месец, при което в него протича ферментация. Той трябва да е с тегло не по-малко от 200 гр, ако е по-малък се търси и втори. След това се снема пикоч от най-старата жена в селото, в блока, като се прибавя от нея четири пъти повече от теглото на чешника и се вари на много бавен огън за да не се убият бактерицидите докато в съда остане обем около 800 гр. Изстива смеската, прецежда се през марля няколко пъти и се оставя да ферментира около месец. Сутрин на гладно се пие 5-10 гр. от нея и не се яде после поне час. Няма болест, която тази шопска отвара да не лекува. На мен ми я препоръчват ако изпия над литър и половина убава рикиа, предлагалии са ми я в ткръчмата, но не съм я опитвал.
Някои хора имат отвращение към тази течност и я сипват в разтворими пилюли, които гълтат.
Не само в Требич, и в Царичина хората са на същото мнение. Почти въ всяка къща хората имат от това лекарство.


Нали знаеш, че жената е доктор ? Консултирах се с нея и препоръча без всякакво колебание да се заемеш с производството, рекламата и разпространението на вълшебното лекарствено средство, което казваш че не си опитвал , а с такава убеденост го препоръчваш ?!
цитирай
35. nedovolen - Хей, Борн! И аз се оплаквам на мод...
07.06.2018 23:45
Хей, Борн! И аз се оплаквам на модераторките. От коментарите.
Закачиха ми устата зад ушите и запецна. Да дойдат да ми я премоделират!
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4597930
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031