Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2014 20:09 - НЕЗАВИСИМИ ЛИ СМЕ
Автор: alexs Категория: Политика   
Прочетен: 3256 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 22.09.2014 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отива си поредният празник ....Денят на независмостта.....
Само че някои ужасяващи факти ме карат да си задем въпросите .....
 Независми ли сме  ?
Или по-точно зависми ли сме ?
 Може ли една независима държава да подарява природните богатства за 1% концесия и в същото време да обрича на мизерия собствения си народ?
 Може ли една съседна държава да се меси в изборите и да назначава депутати в българския парламент да се гласува от хора, които не знаят български ...
 Изчезването  на българската нация вследствие на демографския срив според някои статистики българите държат световен рекорд по изчезване дори и държавите където се води война населението не намалява с такива темпове.
Колониална държава ли сме? 
 Разбира се такъв въпрос ако зададем на днешните управляващи Ше ни убедят че и да е имало такива неща то всичко е свършило след 1989 след края на съветската империя. И днес сме равноправен член на ЕС!  Нито ще ви отговорят нашите журналисти-проститутки!Равноправен член на ЕС да ама не имам чувството че ни третират като втора категория държава дори не втора ами трета.Моята интуиция ми показва друго мисля че чичко гъгъл е най-обективен!
Затова ще питам чичко гугъл: и  ето и първите отговори.
        1.отговор:Валентин Вацев: Ние сме колониална страна с политически марионетки

Да, имало е и период, когато България е била относително суверенна - в началото на миналия век до Първата световна война. Това е бил щастливият период на България. Друг е въпросът как страната се е разпоредила със свободата си. След това идва първата национална катастрофа и тъмното време, през 20-те години започва гражданската война, която по български маниер продължава десетилетия с тиха българска подюрганена злоба...
През 60-те тази гражданска война затихва, което е заслуга на Тодор Живков, който със селски хитрости успява да балансира враждите. Но всичко това се срутва и в края на 80-те години започват пак историческите тъмни времена. Но това не е някаква срамна тайна, защото не сме изключение от множеството страни по света. Истински суверенни са само държавите, които са или империи, или дълбоки провинции. Разбира се, че примерно Исландия е суверенна, защото е вечна географска периферия. Сомалия също е суверенна. А ние сме страна, която доброволно и с усмивка се е самоколонизирала. И нали това беше мечтата на късните социалистически елити, които бяха колониални по своята природа – затова днешните им продукти са гнили и миришат лошо. Но всичко е по-скоро печално, тъжно и сиво, отколкото страшно.
.......................................
.- Има и друг вариант – окончателен разпад на държавността, един уютен политически апокалипсис под звуците на Одата на радостта. Представям си следната картина: правим автономии за всякакви етнически групи. И създаваме едни симпатични полурепублики по щатски модел. Доган отдавна философства на тема как ние сме страна на регионите. Според него регионът, не държавността е важна. Можем да си представим едни приятни турски области, но не от турски държавен тип, а по нашенски. Представям си и някаква еврейска автономна област, защото умните израелски евреи от България я смятат за своя втора родина, ако не и първа. Няколко български анклава трябва да има все пак – властта е в попа, кмета и даскала, момите са по списък, а ергените охраняват периметъра на селото. Токът идва от генератор, на камбанарията на църквата има картечница. Нощем ергените ходят да крадат моми от съседното село, а най-смелите правят наскоци и набези по магистралата Европа-Турция, охранявана от натовски части. Нашите грабят тировете и се връщат с плячка. Ще има читалища, където ще се сричат автори от Паисий до Владо Даверов. Ще има и местна промишленост – ще произвеждаме джапанки, презервативи, които ще изнасяме в Турция. Ще има интелигенция, която ще познава всички букви от азбуката и ще умее да пише не с печатни, а с ръкописни букви. Това е късният български неофеодализъм. Ние ще минем през това тъмно място, като нация може и да не успеем, но като етнос сме неунищожими.

2.отговор;Стефан ЦАНЕВ: Ние вече имаме статута на колониална държава

       3.отговор Колониална държава ли е България за САЩ или да?


       4.0тговор КАКВА НЕЗАВИСИМОСТ? 25 ГОДИНИ СМЕ РОБСКА СТРАНА!

Днес сълзливо-патетично честваме годишнина от независимостта на България. Русофобският ни и смешно войнствен президент Плевнелиев обяви инициатива за отбелязване на „25 години свободна България“. По-безочлива неоколониална лъжа не съм чувала!
Всъщност никога в историята си България не е била толкова неоколониална зависима! Никога в историята нейни лидери не са получавали указания за всяко действие от съответните посолства! Никога не са ни размахвали за всяко нещо пръст, както правят днес всякакви европейски институции – дори султанът не се е месил толкова в живота на раята, както те!
Никога чужди посланици не са излизали по улиците да ни напътстват за всичко като се почне от това да възприемем педерастията им чрез гей парадите и се стигне до указанията на г-н Пардю към студентите от СУ как да свалят правителството и с коя държава да сключим един или друг договор!
1300 години в България не е имало чуждестранни бази! Днес има такива бази и то като в колониална страна, получени от външната сила безплатно!
lidlНикога в България не е имало толкова чуждестранна агентура, която да насочва всичко от мислите на масите чрез НПО-тата и медиите до действията на политиците чрез компромати, заплахи или просто вербуване!
Българската армия и нейните ракети са унищожени в по-големи мащаби отколкото след Ньойският договор, а либералните неоколониални пропагандистки слуги ни казват колко сме свободни и независими. Никога преди последния чтеврът век българите не са служили като наемни войници на войните за чужди сили! През последните десетилетия българската армия е като колониалните войници на Англия, рекрутирани от колониалните й територии през ХІХ и първата половина на ХХ век!



5.отговор:ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА БЪЛГАРИЯ Е КОЛОНИЯ?! #


Колония се нарича зависима в политическо и икономическо отношение територия на земното кълбо, владение на чужда държава. Това е един от инструментите на империализма за разширяване на влиянието и териториите си. Колониите нямат независимо интернационално представителство и се управляват от малка прослойка, представители на колонизиралата територията държава.
Исторически причините за възникването на колониите са разнообразни:

.Находища на полезни изкопаеми и скъпоценни камъни
.Плодородни земи
.Човешки ресурси, евтина работна ръка, предимно роби
.Стратегическо местоположение
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%...%BD%D0%B8%D1%8F
--------------

Такааа…, сега да разгледаме въпроса - на горните определения - ние дали имаме държава?
България държава ли е?
Отговора е: НЕ!

Не съществува правно, такова нещо като държава България!!!Ние нямаме суверен! Ние сме колония!
Нямаме собствена валута! - "нашият" лев, НЕ Е наш! Ние сме във валутен борд. Нашата, пак в кавички централна банка, НЕ Е наша - тя е под пълният контрол и разпореждане на ЕЦБ и МВФ.
"Нашият" било, парламент, правителство, президент и т.н. са подчинени изцяло на еврейския съюз (EU)!
Нямаме собствено законодателство!
Нямаме "независима" съдебна система
Нямаме войска
Нямаме.... и т.н. списъка е безкраен - с думи прости - нямаме НИЩО!
Всички тези така наречени, държавни органи и институции за управление - са и де юре и де факто - туземната администрация на територията наречена България!!!
Туземната администрация е подчинена изцяло на сходните еврейски администрации от EU!
"Нашите" туземни примати - за които 90% от българите правят грешката да наричат - "управляващи" имат само една функция и право - да се подчиняват и изпълняват заповеди, директиви, норми, разпоредби и т.н от УПРАВЛЯВАЩАТА ги администрация в Брюксел, Страсбург ЕЦБ....
Като същите съм им разрешили, да си дерибействат на територията наречена, България в "приемливи норми"
image
....................................


6.отгговорПроф. Мозлър: Валутният борд се явява средство за колониална експлоатация

Паричният съвет, или Валутният борд се явява средство за колониална експлоатация. Действието на такъв съвет поглъща около 5% от БВП, всъщност това са средства, от които е лишена местната икономика за да се финансират активи и в повечето случаи това води до доста по-високи нива на безработицата. Това обяви на среща дискусия в София световноизвестният икономист и преуспяващ бизнесмен проф. Уорън Мозлър, от САЩ. Той гостува в у нас по покана на Съюза на икономистите в България и участва днес в дискусия на тема: „Модерната монетарна теория – възможности интерпретации в контекста на българската финансова ситуации”.

     ***************************


 Славни времена са били някога преди 106 години нашите първи хора са повели България по пътя на свободата и независимостта! 
http://alexs.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/09/22/denia-na-nezavisimostta-22-septemvri-1908g.824016

 Днес е времето на позора и падението!
  Наскоро минавам покрай изоставените полуразрушени казарми в бургаския квартал Изгрев някога е била разположена Бургаската дивизия а по-рано е бил разположен 24 черноморски пехотен полк .......и в този полк военен диригент е
Георги Петров Шагунов е един от първите български капелмайстори, автор на музиката на марша "Един завет". Името му се свързва с развитието на българската воинска маршова песен и музикалния живот на Бургас. Композитор, музикален педагог, един от водещите музикални деятели със заслуги за музикалния напредък на България, почетен гражданин на Бургас.

  Тъжната гледка на обраслите с храсти полуразрушени казармени помещения ме навежда до мисълта че сме изоставили завета на дедите



Химн на независимостта на България



image




 




Гласувай:
10



1. mt46 - Поздрав!...
22.09.2014 21:08
Да, зависими сме... И то повече, отколкото през соца...
цитирай
2. alexs - Да, зависими сме. . . И то повече, ...
22.09.2014 21:40
mt46 написа:
Да, зависими сме... И то повече, отколкото през соца...

Така е днешните управници са сребролюбци за ново бентли яхта самолет имот на лазурния бряг или швейцарска сметка ще продадат и Родината че и майка си и баща си...те са купени ....само че при соца бяхме наведени на изток сега сме наведени на запад а новите господари се държат като колонизатори!
цитирай
3. makont - Здравей,
24.09.2014 11:07
вече празникът мина, а ние сме толкова независими, доколкото нищо не зависи от нас. Всички знаем какво ни е дереджето, но никой не намира изход. Все се питам какво трябва да направим и не намирам отговор. Имам предвид всеки от нас, всички заедно, тези които можем и на които ни пука. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexs
Категория: Политика
Прочетен: 5019619
Постинги: 231
Коментари: 3462
Гласове: 13397
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031