Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2013 15:36 - Бисери от бате ББ
Автор: alexs Категория: Политика   
Прочетен: 4665 Коментари: 4 Гласове:
21

Последна промяна: 22.02.2013 15:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Бойко и снежинките

„Отсега искам да чакате с метли и снегорини, като падне снежинка, да я хващате във въздуха! Ако прочета: „Снегът пак ги изненада”, ще бъда много ядосан”.


Бойко и инцидентът край нос Емине

“Цяло море и два кораба се ударили”.

Бойко и английският
Като се говори бавно, разбирам какво се казва, но на тези, които искат да ме чуят, ще кажа: „Чуя ли „ Congratulations, Borisov”, не слушам нататък”.

Бойко и нервите на полицаите

„Непрекъснато говорим на полицаите да бъдат вежливи, любезни, внимателни. Да помагат на възрастни дами и на деца. И наистина повечето го правят. Но тежкото ежедневие им се отразява зле… Дъжд, сняг, жега – те са на улицата и стоят по 5 часа. После ги пращаме на друго събитие. И накрая някой го среща и го пита колко е часът и полицаят му удря един шамар”.



Бойко и предизборният клип “Ако подкрепиш Бойко, получаваш Костов”

“Два месеца, три, дет’ се вика за мен компромат не пуснаха друг, само кирки и секири и като вампири скачахме ту аз, ту той (б.р. – Костов), плашехме децата всяка вечер…”


Бойко и безработицата

“Как няма работа бе? Например за овчар в момента, и така се търси агнешко месо и овчо в целия Европейски съюз… просто във зеленчукопроизводството .. ма той нямал щото бил АЙ ТИ специалист..”

Бойко и цената на картофите

“Моето семейство, откакто аз се помня – от дете до ден-днешен, картофи не е купувало. Винаги сме си ги садили, копали, гледали и не сме ходили в плод и зеленчук, за да си купим – нито майка ми, нито баща ми, нито баба ми, нито аз. И мога да ви кажа как се садят, ако не знаете. Трябва да се сложат на тъмно, за да покълнат, след това малко с мотиката се копаят, слагат се. И толкова пустеещи земи, всеки може да си насади.”

Бойко и лентите

“Във всяко сако имам лентички. Като фокусник съм”.

Бойко и багерът на Цветанов

”За първи път сега се пропукаха организираните групи и пропяха в арестите. Отидоха и посочиха труповете. Ние сега разкриваме поръчкови убийства. Отива и посочват – в тая ливада има труп. Колегата Цветанов с багер ходи и копае трупове”.

http://www.webmiastoto.com/6835.html

-------------------

15 декември 2012 г. мечтае на глас за следващ управленски мандат на ГЕРБ, като се впуска в хвалби към финановия министър Симеон Дянков: “Много хора го мразят, но той се справя много добре. Много държави фалираха, много държави изкараха хората си на улицата, след като бяха харчили повече, отколкото са произвеждали. Ние сме отговорни хора и към следващите поколения”.

13 декември 2012 г. на заседание на правителството по повод статистика на Евростат за цените на храните у нас: „Разбихме монополите, които бяха изграждани с годините!

Защо като им казах да посочат кои са монополите в горивата, никой не иска да ги каже на глас?“ След всяка негова реплика, земеделският министър Мирослав Найденов казва: „Точно така! Това категорично е така!“

9 април 2012 г. коментира пред бТВ изявите на досегашния президент и цените на газа: „Ако Първанов, вместо да прави партия и да обикаля паланките беше станал зам.-шеф на “Газпром”, можехме да свалим цените на газа още.”


16 март 2012 г. обяснява последната капка, преляла чашата и довела до отстраняването на икономическия министър Трайчо Трайков: „И най-вече като тръгнах за емира, погледнах, гледам си го, Трайков се пече на плажа.”
16 март 2012 г. дава указания на новия министър на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев: „По-малко да пътуваш и да се печеш!”

12 януари 2012 г. призовава за благодарност към кучето, открило трупа на 17-годишната Мирослава Николова от Перник, което потресе страната: „Не спах цяла нощ заедно с вътрешния министър Цветан Цветанов. Използвахме тежка техника и най-накрая куче на Червения кръст изрови трупа на момичето. Затова казах на Цветанов, когато вземе заплата да купи на кучето три-четири телешки пържолки. Три-четири телешки пържолки да прати на кучето освен да награди водача. Кучето свърши много работа. Заслужава и то, както разбира се и всички, награда!”

11 януари 2012 г. подканва археолозите да не спират работа през зимата, за да продължи строителството на автомагистрала “Струма”: „Облечете ватенки, ще сложите калорифери! Има сняг три дни. Ние ще върнем накрая парите на Брюксел заради това, че – хладно ви било. Ако трябва Лиляна Павлова ще идва и ще държи чадър!”

 По материали от сайта :
 http://www.mignews.info/biserite-na-bojko-borisov-prez-2012-g/



----


image



Бойко Борисов 16 Януари, 2013
Премиерът възмутен от работничката от МВЗ-Сопот Даниела Генкова, която му изпрати филия хляб с лук с обяснението, че това е нейния обяд.

"На госпожата, която ми пращаше лук, всичките й пръсти са със златни пръстени. А ми праща лук. Аз нямам пръстени и никога не съм имал."


Бойко Борисов 20 Декември, 2012
Премиерът открива ремонтирания храм „Св. Георги Победоносец“ в Брезник:

"Как ще режа лента в църква, при Началника тук?! Режа ленти навън, където аз съм началник."

Думи на премиера Бойко Борисов при награждаваното на лекарите, грижили се за пострадалите израелски туристи при атентата в Бургас.

Къде е тоя, якия касапин"


Бойко Борисов 1 Юни, 2012
Премиерът, цитиран от "Труд", обяснява защо не бива да се пуши

Този, който пуши в заведение, е простак."


Бойко Борисов 31 Март, 2012
Премиерът Бойко Борисов, цитиран от БГНЕС, пред металурзите от ОЦК - Кърджали

Вие сте прости и аз съм прост, затова се разбираме"


Бойко Борисов 21 Декември, 2011
Премиерът обяснява важността на кредитния рейтинг на страната ни:

По-добре да го вдигаш, отколкото да ти пада... рейтинга."



  *   *   *   *   *   *   *   *   *

Созопол, юни 2011
„Мойте [кучета] са страхотни, но са точно като българите - трябва здраво да се държат”.

18 ноември 2010, пред журналисти
„Това да мачкаш Цветанов е все едно с голо дупе таралеж да мачкаш.”

Август 2007
„Аз съм фонтанът, Сергей Димитриевич - падащата баня отсреща” – на откриването на фонтана пред банята в Банкя.

Интервю за в. „24 часа”
„Аз моята история съм я написал, та написал… От мен зависи да направя председател на парламента, премиер. Под нулата съм тръгнал. Това никой не може да ми го вземе. Гледах днес от балкона на парламента и отчетох, че самичък съм направил толкова много. Самичък. Цяла партия. Апарат огромен.”

Януари 2010 в Берлин
"Не искам нито хубавото, нито лошото от другите. Искам да носиме цялата отговорност ние сами и българите да знаят: ако сме добри - това сме ние. Ако не - такива шменти-капели като предишното правителство няма!"

И пак в Берлин
"Ние слагаме кепенците на всичко. Отваряме-затваряме, докато можем!" - по повод корупцията в България, януари 2010 година
















Тагове:   Бойко Борисов,   Бисери,   БАТЕ,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Поздрави, Алекс ...
22.02.2013 16:36
Усмивки в бурните дни, за някои - сълзи може би...
Едно е ясно - чака ни труден път.

цитирай
2. mt46 - Привет, Алекс!
22.02.2013 17:41
Да благодарим на бат Боко за бисерите! Личи си, че е достоен наследник на бай Тошо...
цитирай
3. cinderellathespy - Марински...
22.02.2013 18:15
Е все пак, пазил го е... и го е слушал добре... :)))
Привет, Алекс!
"И накрая някой го среща и го пита колко е часът и полицаят му удря един шамар”.
Гледай го как подскокоросва органите на властта към хулигански прояви :)))
Хубаво се посмях, но дали ще ни е смешно през следващите месеци... един Господ знае....
Поздрави и приятна вечер от мен!:)
цитирай
4. makont - Посмях се, Алекс, добри бисери си избрал,
24.02.2013 16:36
то какво да очакваш от едно сираче от 42 годишен. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexs
Категория: Политика
Прочетен: 5042121
Постинги: 231
Коментари: 3462
Гласове: 13397
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930