Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2015 07:10 - АЗ ИСКАМ ДА ТЕ ПОМНЯ ВСЕ ТАКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 6225 Коментари: 21 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Калоферският влак пристигна рано.
Завари ме със бирата в ръка.
И аз ти казах стих от Дебелянов –
аз искам да те помня все така.

И ще те помня – тъй неотразима! –
с летящото в очите ти небе.
Добрият стар Вълшебник от килима
извади те – от своето бомбе.

Стрелочникът дори ми каза: – Браво,
ти си енциклопедия бре, ей!
Така живея – с болката отляво,
разкъсан между „Сбогом!” и „Здравей!”

Билет до Варна няма да ми искат –
към тебе гратис моят ден снове.
Така жестоко свирна машинистът,
че ми разцепи куфара на две.

Две птици между севера и юга,
едва ли ще гнездим отново тук –
ти утре ще се правиш на съпруга,
аз утре ще се правя на съпруг.

Не ти написах стихче на коляно,
помни ме как ти махнах със ръка,
и с онзи светъл вик на Дебелянов –
аз искам да те помня все така!




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Добро утро!
27.07.2015 07:39
... Напиши ми стихче докато дойда след малко пак, че от сутринта са закънтели команди, :-)))
Приятен ден!
Благодаря за настроението!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - . . . Напиши ми стихче докато дойда ...
27.07.2015 07:48
indiram написа:
... Напиши ми стихче докато дойда след малко пак, че от сутринта са закънтели команди, :-)))
Приятен ден!
Благодаря за настроението!

Ще трябва да почакаш до утре, Индирам.
Лек ден за теб - и за всички приятели тук!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
27.07.2015 08:02
Нали съм свикнал да те чета на черен фон, най-после те разбрах.
Поздравления за минорно-оптимистичното настроение!
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Нали съм свикнал да те чета на черен ...
27.07.2015 08:06
pvdaskalov написа:
Нали съм свикнал да те чета на черен фон, най-после те разбрах.
Поздравления за минорно-оптимистичното настроение!
П и е р

Чудовище на черен фон, това вече си е направо страшна приказка - да я разказваш на утринни девойчици! :-)))))
Благодаря, Пиер.
Чу
цитирай
5. indiram - Дойде време за Добър ден!
27.07.2015 10:28
... поуспокоихме топките...
Ей, тва чакане... и до утре - преди години си написах една "поема" за самоуспокоение, :-)))
Ще почакам, Валерий! ще почакам! :-)))
АЗ ИСКАМ ДА ТЕ ПОМНЯ ВСЕ ТАКА - Да бъде! Нека да Бъде!
Тези две птици ми напомнят за морето и чайките - за птиците говоря - голям кеф е да ги наблюдава човек, особено нощем - писъците, които наддават, като тръгват в различни посоки...
Какво да ви кажа за черния фон? - екстра си е. Някой би казал дори: На когото не му харесва, няма вкус! ... Избор на домакина! - на Чудовището Валерий!
Е, пак се заигра топката... До после! - Чакане му е майката! И, бащата! И цялата фамилия! :-)))


цитирай
6. ili4e - Така жестоко свирна машинистът, че ...
27.07.2015 12:02
Така жестоко свирна машинистът,
че ми разцепи куфара на две. ....

Е, голем Майстор си, Чу! :-)
цитирай
7. indiram - Бум
27.07.2015 12:37
Аз си харесах стрелочника - наблюдателен човек, професионалист. Браво!
Иначе...
... Жестоко! Голям екшън! И, бих допълнила - форс мажор!
В очакване съм на продължението ... кво се случва във влака? Че и по-нататък...
Ще почакам, Валерий Чу! Ще почакам...
Усмивки! - за десерт към обяда. :-)))

ПС: Някой ме нарекъл съблазнителка! - Благодаря за комплимента! Ще го прибавя към колекцията ми, в която имам доста шарени именца. :-)))
цитирай
8. favn56 - Една бира ли казах? Цяла тарга ти ...
27.07.2015 13:17
Една бира ли казах? Цяла тарга ти нося :))))))))))))))))))))
цитирай
9. nalia - *****
27.07.2015 15:00
Какво по-хубаво от това, което е межу "Здравей" и "Сбогом", Чу? Стига да се казват честичко :-)
Стихове - ласка, за сричане и обичане като вчерашните.
И аз чакам утрешните с нетърпение
nalia
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - . . . поуспокоихме топките. . . Ей, ...
27.07.2015 20:35
indiram написа:
... поуспокоихме топките...
Ей, тва чакане... и до утре - преди години си написах една "поема" за самоуспокоение, :-)))
Ще почакам, Валерий! ще почакам! :-)))
АЗ ИСКАМ ДА ТЕ ПОМНЯ ВСЕ ТАКА - Да бъде! Нека да Бъде!
Тези две птици ми напомнят за морето и чайките - за птиците говоря - голям кеф е да ги наблюдава човек, особено нощем - писъците, които наддават, като тръгват в различни посоки...
Какво да ви кажа за черния фон? - екстра си е. Някой би казал дори: На когото не му харесва, няма вкус! ... Избор на домакина! - на Чудовището Валерий!
Е, пак се заигра топката... До после! - Чакане му е майката! И, бащата! И цялата фамилия! :-)))



Италианската сватба ряпа да яде, така сме в Блог Бг! :-)))
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Така жестоко свирна машинистът, че ...
27.07.2015 20:35
ili4e написа:
Така жестоко свирна машинистът,
че ми разцепи куфара на две. ....

Е, голем Майстор си, Чу! :-)

Чиракувах при старите Майстори, Иличе, сигурно затова.
Благодаря.
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Аз си харесах стрелочника - набл...
27.07.2015 20:36
indiram написа:
Аз си харесах стрелочника - наблюдателен човек, професионалист. Браво!
Иначе...
... Жестоко! Голям екшън! И, бих допълнила - форс мажор!
В очакване съм на продължението ... кво се случва във влака? Че и по-нататък...
Ще почакам, Валерий Чу! Ще почакам...
Усмивки! - за десерт към обяда. :-)))

ПС: Някой ме нарекъл съблазнителка! - Благодаря за комплимента! Ще го прибавя към колекцията ми, в която имам доста шарени именца. :-)))

Не си падам по хербаризирани поети, Индирам, недей!
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Една бира ли казах? Цяла тарга ти ...
27.07.2015 20:37
favn56 написа:
Една бира ли казах? Цяла тарга ти нося :))))))))))))))))))))

Наздраве, Фавне!
Чу
цитирай
14. zemela - Не знам дали, кога и при кого си чи...
27.07.2015 20:37
Не знам дали, кога и при кого си чиракувал, но старите майстори могат да ти позавидят, струва ми се. Поздрави, Капитане!
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Какво по-хубаво от това, което е ...
27.07.2015 20:39
nalia написа:
Какво по-хубаво от това, което е межу "Здравей" и "Сбогом", Чу? Стига да се казват честичко :-)
Стихове - ласка, за сричане и обичане като вчерашните.
И аз чакам утрешните с нетърпение
nalia

До утре, Налия!
Лека!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Не знам дали, кога и при кого си чи...
27.07.2015 20:45
zemela написа:
Не знам дали, кога и при кого си чиракувал, но старите майстори могат да ти позавидят, струва ми се. Поздрави, Капитане!

Приемам този комент за изискан комплимент.
Благодаря, Земела.
Чу
цитирай
17. indiram - О-хо!
27.07.2015 21:12
Влакът пристигнал...
Как си, Валерий? Добре ли пътува?
Чайките израдваха ли ти се?
А, ледената бира, дето те чакаше в хладилника?
:-)))
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Влакът пристигнал. . . Как си, Ва...
28.07.2015 05:16
indiram написа:
Влакът пристигнал...
Как си, Валерий? Добре ли пътува?
Чайките израдваха ли ти се?
А, ледената бира, дето те чакаше в хладилника?
:-)))

Всичко е тук.
Чу
цитирай
19. yotovava - ееееееехххххххх, птичета :))))))))))))))))))))))))))
28.07.2015 06:39
Две птици между севера и юга,
едва ли ще гнездим отново тук –
ти утре ще се правиш на съпруга,
аз утре ще се правя на съпруг.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Две птици между севера и юга, едва ли ...
28.07.2015 06:42
yotovava написа:
Две птици между севера и юга,
едва ли ще гнездим отново тук –
ти утре ще се правиш на съпруга,
аз утре ще се правя на съпруг.

И това си е част, макар и доста скришна, от полета, Валюше! :-)
Чу
цитирай
21. myryam1960 - Две птици между севера и юга, едва ли ...
06.08.2015 22:35
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Две птици между севера и юга,
едва ли ще гнездим отново тук –
ти утре ще се правиш на съпруга,
аз утре ще се правя на съпруг.

И това си е част, макар и доста скришна, от полета, Валюше! :-)
Чу

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9361007
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930