Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2015 10:48 - ЖЕНАТА В МЪЖКАТА МИ ПЕСЕН
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2254 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Най-сетне смъкнах зимния шинел.
Разтрих се с три калъпа от сапуна.
Напръсках се с „Бандерас” и „Шанел”,
че да не ти мириша на маймуна.

За да не ти изглеждам на глупак,
и да не ми се караш твърде строго,
за смелост пих три бирички на крак,
понеже, като седна, пия много. 

Дори брадата клъцнах си със кеф! –
да не боде, когато те целуна.
През зимата спестих и някой лев –
ще те почерпя баклава тригуна!

И – ей ме, на – във София дойдох –
направо Слай, Бат Арни и Брус Уилис.
Ще ме прегърнеш и ще кажеш: – Ох! –
което значи – здрасти, как си, мили?

Е, как да съм?... В Софийското поле
със влака спрях – сиротен и бездомен –
за да те видя в пролетно рокле,
каквато влезе в моя стих и спомен.

Дойдох ти, по-наточен от ренде –
бях впрегнал сексапил и чар, либидо.
Но ти при мен така и не дойде –
целунах те насън – и си отидох.

Летях към теб на щур автопилот.
Гнездата мои вятър ги отнесе.
Какво пък – и това си е живот! –
да си Жената в мъжката ми песен.




Гласувай:
12



1. sande - Поздрави от умното село!
28.05.2015 11:12
" За да не ти изглеждам на глупак,
и да не ми се караш твърде строго,
за смелост пих три бирички на крак,
понеже, като седна, пия много. "

***

И ние тук в Библиотеката , Валери, пием по три бирички. Но чак след четирите ракии по сто.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - А, дано и аз веднъж съм първи. Вие да ...
28.05.2015 11:14
ganini написа:
А, дано и аз веднъж съм първи.
Вие да не сте се наговорили с Пиер за темата. Е, твоята класа е несравнима, ама и той ме разсмя.
Понеже имам мои композиции за цигулка, като те чета, сякаш чета ноти - никъде не запъвам.
Аз съм вече тук и скоро тръгвам за морето. На плаж не ходя, но вечер се спускам в Царево, на площада. Изнасят книги с кашони. Има литература и на руски. Него го чета с кеф.
Поздрави за творбата - красив сън.
Г Г

Нищо подобно, Маестро, Пиер не е добър заговорник, всичко му е изписано на лицето! :-)))
Благодаря, ще пием по едно винце на морето
Чу
цитирай
3. nalia - *****
28.05.2015 11:22
Летях към теб на щур автопилот.

Стига ми да стана на ветрушинка в открито море, Чу, (:-))))!
nalia
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - " За да не ти изглеждам на гл...
28.05.2015 11:26
[quote=sande]" За да не ти изглеждам на глупак,
и да не ми се караш твърде строго,
за смелост пих три бирички на крак,
понеже, като седна, пия много. "

***

И ние тук в Библиотеката , Валери, пием по три бирички. Но чак след четирите ракии по сто.[/quote
Наздраве, Санде, на цяло Пастух! :-))))))))
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Летях към теб на щур автопилот. С...
28.05.2015 11:38
nalia написа:
Летях към теб на щур автопилот.

Стига ми да стана на ветрушинка в открито море, Чу, (:-))))!
nalia

Ще бъдете две ветрушинки! :-)))
Чу
цитирай
6. zemela - Трябва да я има, за да се получи пе...
29.05.2015 09:27
Трябва да я има, за да се получи песента:)
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Трябва да я има, за да се получи пе...
29.05.2015 10:34
zemela написа:
Трябва да я има, за да се получи песента:)

Дори и да я няма, Земела, не мож я измисли.
Но тя е тук.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9359599
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930