Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2016 23:02 - Благодаря !!!
Автор: rali91 Категория: Други   
Прочетен: 1397 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 05.01.2016 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ето още една година излетя, премина пред очите ни, отрази се в косите ни, а и навести сърцата ни.  Времето минава, бърза, лети дори, а намираме ли време да благодарим... Да благодарим за малките, за големите и за скъпите неща, които запълват дните ни... Благодаря за здравето- моето, на брат ми, на мама и тате, на роднините и приятелите. Благодаря за здравето на познатите и на враговете ми. Благодаря за любовта, която получавам. Благодаря за любовта, която давам. Благодаря за късмета да имам точно това семейство, което имам. Благодаря за нежността и топлината. Благодарна съм на съдбата, че ме срещна с приятелите ми, които носят радост в живота ми. Благодаря за сълзите в очите ми и за трепета в сърцето ми. Благодаря за тревогите,които бяха в мислите ми, но които преборих и оставих в старата година. Благодаря за разочарованията, които ме накараха да порасна. И за трудностите благодаря, защото сега съм по-уверена. Благодаря за въздуха в гърдите ми.  Благодаря за всичко мило и красиво. За слънцето и за дъжда. За лятото, морето и всичко,което носи усмивка на лицето. Благодарна съм за тъжните моменти, които останаха записали на сърдечните ми ленти.  Благодаря за всяка блага дума. Благодаря за шоколада, баницата и киселото мляко, и за бабините манжди сърдечно благодаря. Благодаря за смелостта да изповядвам моята душа. Благодаря за всичко, което е до мен.  Благодаря за това,че живея, че съм тук и сега, че се събудих сутринта. Благодаря за толкова много неща!!! 

П.с. А ти благодари ли ?



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rali91
Категория: Други
Прочетен: 49394
Постинги: 39
Коментари: 28
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031